• TESTER SZCZELNOŚCI USZCZELKI GŁOWICY CO2 30 TESTÓW

40,00 zł
szt. Do przechowalni
Wysyłka w ciągu 24 godziny
Cena przesyłki 16,99 zł
Odbiór osobisty 0,00 zł
Paczkomaty InPost 16,99 zł
Poczta Polska 16,99 zł
Kurier DPD 17,99 zł
Paczkomaty InPost (Pobranie) 19,99 zł
Poczta Polska (Pobranie) 19,99 zł
Kurier (Pobranie) 20,99 zł
Dostępność 7 szt.
EAN 5903293028049

Darmowa dostawa od 249zł

image

Tester Szczelności Uszczelki pod Głowicą do Pomiaru Zawartości CO2 w Układzie Chłodzenia

Tester został stworzony do wyeliminowania podejrzenia uszkodzenia uszczelki głowicy oraz samej głowicy w pojazdach spalinowych z silnikiem benzynowym, diesla i LPG chłodzonych cieczą.

W przypadku, gdy uszczelka jest nieszczelna i CO2 przedostaje się do układu chłodzenia, płyn reakcyjny zmienia barwę na kolor żółty lub zielony.

Zasada działania przyrządu opiera się na pomiarze stężenia CO2 - w przypadku zwiększonego stężenia płyn reakcyjny wchodzi w reakcję z CO2 i zmienia swoją barwę.

image

Zestaw zawiera :

  • Płyn reakcyjny CO2 60ml (wystarcza na 30 testów)
  • Stożkowy adapter uniwersalny 25mm-55mm
  • Rurka pomiarowa
image

Czarny adapter pomiarowy (25mm-55mm) daje możliwość sprawdzenia 6-krotnie więcej różnych średnic wlewu płynu chłodzącego niż w testerach z jednym białym adapterem. Pozwala sprawdzić m.in. auta osobowe, ciężarowe, ciągniki siodłowe, koparki, motocykle, wózki widłowe.

Adapter wykonany jest ze specjalnej mieszanki gumy odpornej na wysokie temperatury oraz odpowiednio miękkiej - dzięki czemu szczelnie dopasowuje się do wlewu oraz rurki testera gwarantując 100% szczelność podczas testu.

image

Instrukcja wykonania testu:

  1. Napełnić przyrząd płynem reakcyjnym do poziomu między komorami (ok.2ml).
  2. Podłączyć tester do otworu zbiorniczka wyrównawczego lub chłodnicy.
  3. Uruchomić silnik, wprowadzić na podwyższone obroty w celu uzyskania większego ciśnienia spalania.
  4. Pozostawić silnik na lekko podwyższonych obrotach i obserwować zachowanie płynu reakcyjnego
  5. Zmiana koloru płynu reakcyjnego na żółty lub zielony w ciągu kilku minut testu, wskazuje na uszkodzoną uszczelkę pod głowicą lub uszkodzenie samej głowicy.
  6. Po zakończonych testach ostrożnie zdemontować przyrząd.
image

Wyniki testu:

  1. Zmiana koloru z niebieskiego na zielony w silniku diesla - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
  2. Zmiana koloru z niebieskiego na żółty w silniku benzynowym/LPG - oznacza uszkodzenia uszczelki głowicy lub samej głowicy.
  3. Płyn reakcyjny kolor niebieski - Nie wykryto CO2 w układzie.
Stan:
Nowy
Waga produktu z opakowaniem jednostkowym:
0.2
Kod producenta:
02804
Marka:
bez marki (2)